fredag 2. januar 2009

Innflyttingsfesten


Alle sammen nå: It`s the final countdown! Duh-du-du-duuuu. Duh-du-du-du-du. Duh-du-du-duuu!!

Da skulle vel det meste være på plass, tenker jeg. Og du verden hvor fint det ble. Plenty av kult stæsj som vi ikke hadde i Adreffabiffen, Aftenbladet og de andre avisene. Skrift i forskjellige farger har de her og greier og greier..... Nå står ikke verden til påske, for å si det sånn ( det gjør den vel bokstavelig talt heller ikke sier de som forstår seg på slikt, men vi kan vel blogge fram mot påske da).

Oi, se her da! Mulighet for legge inn eksterne lenker og greier. La meg se...
http://tobolds.blogspot.com/
Jøven hårrå! ( sorry, trøndersk kraftuttrykk). Det funker jo. Sannelig mye rart som går ann i dagens høyteknologiske hverdag. Hva blir det neste? Interaktiv underholdning på TV og datamaskiner?! Skulle ikke forundre meg.

Apropos den lenken som jeg la inn her. Jeg anbefaler på det sterkeste daglige besøk hos Tobold. Denne tyskeren med enorme kunnskaper om engelsk språk og gramatikk leverer nemlig daglig det som jeg vurderer til å være den beste og mest intelligente spillbloggen på nettet. Ja, til og med bedre enn vår egen spillblogg ( med nærmere ettertanke så er kanskje ikke det noen prestasjon i seg selv, jeg har nemlig hørt at det finnes syv-åringer der ute med dysleksi og skrivesperre som blogger bedre enn oss....sikkert sant).

Men når det gjelder Tobold så er han uovertruffen. Riktignok så skriver han mest om sitt elskede World of Warcraft ( som tilfeldigvis også er Steinar og min egens "elskede" World of Warcraft - Arild Inge tror jeg bryr seg katta i hele Azeroth, men han om det..).

Whatever, om du vil se hvordan en virkelig god spillblogg lages så besøkt Tobold på http://tobolds.blogspot.com/
om du derimot er ute etter en sånn passe dustete og middelmådig blogg skrevet at tre noksagter ( herlig ord forresten, "noksagter" - brukes alt for lite i norsk dagligtale) så kan du fortsette å lese denne bloggen.
Så dere! Der gjorde jeg det igjen. Blå skrift og greier. It`s crazy!!!

Nå! Hvor blir det av Steinar og Arild Inge da? Om de ikke kommer snart så ser jeg meg nødt til å åpne disse flaskene med Wild Turkey og Jack Daniels helt alene.

Waiting on some friends
Frode Singsaas
Trondheim 2.1.2009


2 kommentarer:

  1. Jajaja....endelig klarte jeg å finne ut hvor dere (Les:Steinar)hadde gjort av spillbloggen...pleide å lese hans skriverier jevnlig, siden han er en gammel kompis - hmmm gammelkompis, eller gammel kompis ? jaja, håper dere fikk bydd han noe ordentilg Single Malt og ikke bare hadde sånn amerikansk bourbon å servere. HGA

    SvarSlett
  2. Nei, Steinar fikk kun servert bourbon. Dette fordi vi vet at han ikke likere det. Noe annet skulle jo bare mangle. Vi kan jo ikke sy puter under armene til folk ( les: Steinar) heller. Det skulle tatt seg ut!

    SvarSlett