torsdag 1. januar 2009

Den store flyttedagen

Puh! Godt at Steinar husket å slokke lyset i den "gamle" spillbloggen.  For med dagens strømpriser så hadde vi vel blitt raka fant hele hurven før du rekker å si "spill".

Nuvel, skal vi se. Hmm...  Her har ikke de siste leietakerne vasket skikkelig etter seg gitt. Mye støv i krokene. Og se der...en gammel brødskorpe som liksom er glemt igjen borte i kroken. Tsk, tsk. Typisk.
Men en får vel se å ta støvsugeren og støvkluten fatt. For i trange tider spiser selv fanden tørt brød...eller var det fluer? Ja, ja. Samma det. Skal bli spennende å se om våre T.L. ( Trofaste Lesere) greier å finne veien hit. For jaggu kjørte jeg meg vill selv også på veien hit. Rotet meg bort i en liten by der innbyggerne snakket spansk og forsøkte å spidde meg på høygafler. Litt senere så greide jeg til og med å sose meg inn i en bisarr verden nede ved strandkanten. Skal vistnok være en fyr som heter Andrew Ryan som styrte saker og ting der. Pussige greier.
  Men det aller merkeligste var den lille fyren som jeg traff på borte i veien her. Så ut som en tøydukke. Bodde på en stor, liten planet, sa han. Sikkert en hyggelig kar, men omstendighetene var ikke de beste etter møtet mitt med han militærfyren som var bevepna til tennene. Psycho tror jeg det var han kalte seg. Så ut som om han kom rett fra et opphold  på en tropisk øy.

Nåja, på tide å slutte med tåkepraten. Her skal det nemlig vaskes, daskes, pusses og males. Må jo forsøke å gjøre det så koselig som mulig før Stavanger-tvillingene Steinar og Arild Inge kommer med flyttelassene sine. 

Og ja, forresten: Godt nytt år til alle sammen.


Ltd. Frode Singsaas signing out.
Trondheim 1.1.09

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar