mandag 27. april 2009

Tvitt, tvitt



Twitter er en aldeles fantastisk ting har jeg funnet ut. I løpet av noen korte dager ( jeg er Twitter-n00b!) har jeg fått kontakt med en del ganske så store navn der ute i verden. Ikke at jeg har så mye å melde, men det er ganske gøy å se hva f.eks. Vin Diesel og Stephen Fry bedriver tiden sin med. Det er vel det kjente "kikker-syndromet" som gir seg utslag i moden alder, tenker jeg.

By the way, om DU skulle ha lyst til å følge meg på Twitter så er identen @FrodeSin


Forøvrig så går det tregt med bloggingen for tiden ( noe som du kjære trofaste leser sikkert har merket deg). Dette fordi det rett og slett ikke skjer særlig mye spennende i spillbransjen akkurat nå ( som du også sikkert har merket deg). Tiden etter påske er en tradisjonell tørketid og det ser ikke ut som om det kommer særlig mye spennende i sommer heller. Derfor benytter jeg tiden til å spille gæmle spill om igjen. Sist uke besøkte jeg det surrealistiske byområdet i Grasshopper Studios "No More Heroes" på Wii. Sørgelig oversett da det kom. Denne uken er det "The Chronicles of Riddic: Assault on Dark Athena" og fjorårets "Dynasty Warriors 6" som går på heavy rotation.

Hva med deg? Hva spiller du i vårsola?

1 kommentar:

  1. Jeg oppdaget fantastiske Scarygirl i går. Riktignok "bare" flash, men jeg synes det står seg mot gamle klassikere som Super Mario World 2: Yoshi's Island (som er et av tidenes beste 2D platformere). Definitivt verdt en prøvetur.

    http://www.scarygirl.com/

    Kanskje det til og med er lov til å håpe at det dukker opp på WiiWare etter hvert.

    SvarSlett